torsdag 27 oktober 2011

Lyxiga morgonstund

God morgon! Kanske inte det vackraste vädret att vakna upp till, men det är ju ett väder iallafall! Idag är andra dagen då jag får sovmorgon, får ära frukost i fred, blogga och klä på mig utan att Olivia sliter och drar i morgonrocken. R börjar nämnligen senare, hur skönt är det inte med lite vardagslyx så här mitt i veckan!

Om ni inte visste det innan så får ni veta det nu, jag hatar att handla kläder på stan! Såååååå tråkigt...Inredning och barnkläder går alldeles utmärkt, men kläder till mig gör jag bara inte. Först och främst är det sjukt tråkigt att prova, det är svettigt, mycket folk och allmänt trist. Om jag mot förmodan skulle få för mig att handla så gör jag alla mina köp i en och samma butik, första bästa. Så tråkigt är jag:) 

Till saken hör att jag igår klickade hem ett par byxor från nätet. Ett par byxor som inte ska användas förrän om två veckor då jag och massa härliga kvinnor ska gå ut och svänga våra lurviga. På lördag ska vi in till stan på ett litet ärende och jag kunde lika väl handlat dem då, sparat femtio kronor som frakten blev och fått hem dem direkt. Men, sååå tråkigt. Jag är extremt lat, oekonomisk och alldeles för jag-vill-beta-av-det-nu typen av tjejen. Hoppas de passar bara för jag är inte tjejen som skickar tillbaka...

Dags för frukost innan vi styr kosan mot Nybro!
Önskar er en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar