tisdag 4 oktober 2011

Lunchträning

Idag begav vi oss ut på en löprunda i skogen. Det är ju så härligt väder! Jag ska dock erkänna att det var lite väl "terräng" för att springa i djupaste skogen, MEN det gäller att se möjligheter inte hinder:) Det blev inte direkt något personbästa på 5,4 km, men en härlig naturupplevelse och en sovande bebis! Vet ni, jag funderar att göra en tjejklassiker! Är det någon som har erfarenhet ifrån det? Nu ska jag klura vidare på kvällens tabata pass som jag och maken ska köra. Vi turas om att kombinera övningarna och ikväll ska han svettas!!!
På lördag åker ju jag och Richard på en liten hotellvistelse till Malmö, någon som har några resturangtips?








- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Du är så duktig! Jag tror att du hade klarat en tjejklassiker utan några som helst problem! Heja heja

    Jag har inte varit ute så mycket i Malmö, men Carib Kreol är en toppenbra restaurang som dessutom har väldigt goda drinkar. Prisvärt också;)

    Ha det så mysigt!

    SvaraRadera
  2. Tack Caroline!

    Det vore verkligen en utmaning då jag inte kan kråla, inte åka skidor eller äger någon supercykel. Men så länge man tar sig i mål:) du är inte sugen;) hur är allt annars? Är du färdig med dina studier? Stor kram

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Jag är grymt sugen på en klassiker, men det är ju inte helt lätt fysiskt och som du säger så kräver det ju en hel del utrustning. Men jag har inte helt avskrivit det.

    Studierna är klara nu och jag har börjat jobba. Det är grymt kul, men en stor omställning. Jag har dock inte hunnit hitta balansen än med allt som ska göras hemma + att hinna träna. Men inget sker ju över en natt och jag hoppas kunna komma in i träningsrutinerna snart igen.

    Hoppas Malmö-vistelsen var härlig!
    Kramar

    SvaraRadera