lördag 29 oktober 2011

Den pimpade hyllan

Godmorgon söta du! För mig är det nästan förmiddag då jag varit uppe med O sen ett par timmar tillbaka...Olivia mår mycket bättre idag, pust! Igår var hon genomsnorig och då hon inte sov satt hon fastklistrad på mig som en blodigel. En ganska så mysig igel:) Hon hade dock sina stunder av bus..Jag satt på golvet på övervåningen och skulle tända i kaminen, det är ju inte sååå lämpligt att Olivia då befinner sig i kaminen så hon fick roa sig med diverse "barnförbjudna" saker så som hemtelefonen. Olivia går omkring och "pratar" i telefonen på golvet...Rätt  som det är tycker jag mig höra röster ifrån luren, hmmm hon kan väl inte ha ringt till någon?! I luren svara en kvinna och då jag frågar vart jag hamnat svarar hon glatt att jag kommit till ARLA växeln. Tänk att Olivia kan numret dit:) 

När R kom hem så hann jag få upp hyllan och pynta den med mina nya inköp. Jag blev mer än nöjd. Idag ska vi bege oss iväg på ett litet äventyr! Njut av lördagen och tänk på att omge dig med människor som du tycker om och som ger dig energi. Du får aldrig igen din tid och energi.

Kram

                                                         
                                                                





Tyghjärta, hängande ljuslykta och lyktor i fattigmanssilver ifrån Ljuva ting. Den söta klänningen är ifrån Olivias namngivning och en present ifrån moster Linda. Skorna är Olivias första par.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar