fredag 21 oktober 2011

Äntligen!

Har vi blivit med dator igen! Vet ni vad det betyder? Bättre kvalitet på bilderna då jag äntligen kan använda min systemkamera igen, innehållresrikare inlägg och en bättre blogg helt enkelt. Tusen tack Länsförsäkringar för vår nya dator. Jag känner mig genast piggare, kanske är det datorn eller är det vinet och chokladen som maken kom hem med. Efter en dag då jag kännt mig oerhört ynklig och ensam så är det iallafall bättre:) hoppas att ni njutit av god mat och trevligt sällskap! Imorgon kommer det hända saker här hemma vill jag lova...Vi ska koka kroppkakor, jag och min lilla familj tillsamans med mina systrar. Hoppas farmor hjälper till ifrån himlen!

God kväll ifrån en nöjd och glad fredagsfirare som ser fram emot att visa ett helt regn av bilder;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar