lördag 7 maj 2011

Resturang karlskronavägen

Igår hade maken och jag barnvakt. Vi drack champagne ( jag blev typ full) och skulle sedan äta middag på gästgiveriet i vassmolösa. Glada i hågen, vrålhungriga och sugna på vin gick vi in genom en stökig hall på gästgiveriet. Där fick vi sedan stå som två fån då ägarna satt och mumsade på middag. Finns det något att äta här? Nej, det gör det i inte skrattade ägaren, ha ha men det finns en hel kyl med öl om ni vill dricka?! Ja fast vi är ju hungriga... Den andra ägaren suckar ifrån bordet, gnuggar sig i ögonen, " i make you som burger, but it will take 25 min" suck och stön suck och stön. Då får det vara. Vad ska vi nu göra? Vi kan ju liksom inte åka hem när vi ska träna på att vara barnfria... Bestämde oss för att gå till resturang karlskronavägen ( läs min morbror och mina kusiner) . Lägligt nog skulle de precis äta. Vi åt kycklingsallad, drack vin och öl, avslutade med en kopp kaffe. Mycket mycket trevligt!!! Olivia sov hela natten och jag känner mig lite lite bakis idag;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar