onsdag 25 maj 2011

Bloggtorka?!



God morgon på er! Jag har drabbats av skrivkramp...därav min frånvaro de senaste dagarna. Vad vill ni läsa om ? Det har varit en stormig vecka både utomhus och inne i vår lilla bebisbubbla. Helgen var dock helt underbar och jag har många fina bilder att ladda upp, om bara datorn ville bli god vän med kameran igen? Vi spenderade lördagen i sommarstugan med vänner och bebisar ifrån föräldrargruppen. Det blev många skratt, mycket vin och sent sänggående.... Inget som sker så där ofta nuförtiden i mammaland, sent sänggående alltså:) Idag ska jag springa årets första lopp, Margaretha loppet!!! Pepp, pepp, pepp! Jag ska ge max och försöka komma under en tid på 27 min... Hoppas att ni haft det bra?!

2 kommentarer:

  1. Tack för en jättetrevlig lördag! Det måste absolut göras om! Lycka till på loppet idag! Hoppas vi ses snart igen, kram.

    SvaraRadera
  2. Lycka till ikväll!

    Vad gäller bloggandet så hoppas jag verkligen att "torkan" släpper snart för jag är fullkomligt hooked på din blogg!:) Även om jag inte kommenterar så ofta så läser jag den varje dag. Det är så mysigt att försvinna bort några minuter i någon annans vardag. Speciellt eftersom ditt liv just nu är helt annorlunda än mitt. Det är så härligt att läsa om livet som småbarnsförälder, det får mig att längta såväl som att uppskatta de små sakerna i livet te.x sova hela nätter;)

    Hur som helst så är jag verkligen tacksam över att du delar med dig av bilder och texter från din vardag, det är varmt uppskattat och jag hoppas att du kommer fortsätta!

    Ha en bra riktigt bra dag!
    kram

    SvaraRadera