måndag 9 maj 2011

God morgon soliga vecka

Det är en härlig tid vi går till mötes nu. Skolavslutningar, blomstrande och doftande syrener, jordgubbar, semester, bad, grillningar och vänner i solnedgångar. En hel sommar med min familj. Idag njuter vi av en slappardag i trädgården, lunch och trevligheter med My och hennes Wilda. Det som skulle kunna förgylla min tillvaro ytterligare är om vi kunde få vår dator så jag kunde tömma minneskortet till kameran och ladda upp alla bilder...och om jag tänker efter skulle jag bli ännu gladare om jag kunde klicka hem en bikini (billig och snygg ifrån hm, men säkert för liten över brösten= taxöron, rynkiga och större ) ett par jeansshorts och en sommarklänning, tunna klänningar till Olivia till Italien....jag orkar inte gå på stan. Vill liksom bara klicka hem kläderna sådär jätte fort så att det känns som att det inte kostar något;) ha en bra dag!








- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar