måndag 5 juli 2010

sååå gravid

Idag har jag inte mycket att säga, bara två saker. För det första, jag är sååå gravid nu! Magen växer som bara den, det spänner as mycket och fötterna svullnar. Det var en mycket klok tjej som sa till mig att jag nog kommer att få ha mina ringar runt halsen, absolut inte svarade jag, så mycket kommer jag inte att svullna...Nu är jag svullen och ringarna är inte längre på mitt finger:) För det andra, Så äter jag som en häst nu! Jag är hungrig konstant! Det är inte på något särskilt utan bara mat. Har under ca två timmar ätit en skål med nudlar plus massa grönsaker, därefter en smörgås med både skinka och jätte mycket ost på, nu ska jag strax äta jordgubbar med socker och mjölk, mums!

Imorgon ska vi vara i huset tidigt tidigt så att vi kan spendera eftermiddagen på stranden, det är lite för varmt att vara i renoveringen en heldag. Nu är jag inne på min andra sem vecka och jag tycker att tiden går i lagom takt, fast jag har börjat att sakna mitt jobb...hur ska det gå att vara mammaledig och inte få träffa alla underbara tjejer på mitt jobb?!

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar