söndag 18 juli 2010

Att vila

är svårt!! Men jag är så trött så trött. Jag gjorde ett tappert försök att hjälpa till att ta bort slipdamm och färgfläckar idag, men det gick inte. Efter en timme hade jag förvärkar till tusen och somnade stående. Jag har svårt att acceptera att det inte är som förr, en förmiddag på stan, snabb lunch, städ och ingen vila funkar helt enkelt inte! Jag hoppas att det ska kännas bättre när vi är på plats, vilket blir på torsdag. Känns som en evighet dit...Iallafall så åkte vi hem åt en snabb middag och sedan åkte R tillbaka för att fixa det sista. Tanken var att jag skulle vila men....jag har diskat, städat och sprungit omkring. Jag måste slappna av!! Men hur gör man det? Imorgon börjar det nya livet:) Men en vila på dagen och inte så mycket jobb, det kommer att bli super:)

Nu ska jag göra ett tappert försök att vila. Är sugen på något men vet inte riktigt på vad...har därför bullat  upp med en liten buffé:)


Något av dessa smaskigheter borde väl slinka ner?



Så här trött är jag



Och så här stor är magen, bebisen är alldeles sjövild! Det är å mysigt att känna de små fötterna. Nästan så att jag kan ta tag i dem:)



Har glömmt att visa min fina present av mina systrar. Mitt pandora armband som jag fick av R, där man köper till berlocker. Berlocken som hänger ner fick jag av Amanda och Linda.

1 kommentar: