måndag 12 juli 2010

Att duscha kallt

är inte något man vanligtvis gör. Men, idag är det de enda som funkar på min svullna och hett pulserande mamma kropp! Det är ju väldigt varmt...Vi var nere i Bottorp för att svalka oss. 25 grader i vattnet ocg vindstilla, ingen skugga. Vi åkte ganska snabbt hem. På förmiddagen idag  var jag och min underbara mormor inne ute på Hansa city. Jag har inga kläder som passar  min tjocka mage längre:) Shoppingturen gick på en kvart, in på HM mamma avd. packade på mig diverse klänningar och annat. Ut ifrån ett svalt varuhus, svettig och svullen till en het vägg, resulterade i ännu mera svull!

Jag kreverar idag! Inget funkar för att lugna eller svalka mig. Jag vill bara päsa i en sval skugga....som inte existerar. Jag ger upp. Slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar