torsdag 8 juli 2010

Min man är en hyvens karl!

Idag har jag gått och blivit 25 år gammal, hurra för mig! Min man är en riktigt romantiker och hittar ofta på små äventyr för mig då jag fyller år. Idag vaknade jag av filmkameran rätt i mitt svullna ansikte när Richard sjöng för mig. Därefter bar det av ut i trädgården där R hade dukat upp världens godaste buffé! Det var pannkakor, nutella, jordgubbar, kanelsstekta äpplen, yoggi, gott bröd, pålägg och juice. På bordet väntade det även rosor och en fin paket! I paketet var det en vrålsnygg GANT klocka i stål med länkar, så himla fin:) Efter en frukost som hette duga hoppade vi in i bilen till okänd destination...på Kleva på Öland spenderade vi sedan många härliga timmar med sol, bad och jätte god lunch. Innan vi åkte hem stannade vi till på EM möbler och köpte ett jätte fint matsalsbord. Väl hemma stupade jag i säng och R håller på att grilla till mig nu! En kanon dag med andra ord! Försöker att lägga upp lite bilder men kameran funkar inte riktigt...Hoppas att R kan fixa det?!

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar