lördag 17 juli 2010

Andfådd!

Det började igår kväll, jag kunde inte andas. Känns som om jag har världens sämsta kondis! Jag får chippa efter luft...Jag tror att det är bebisen som trycker på mina revben, kan nämnligen känna de små fötterna där ganska ofta nu:) Det börjar ju även bli lite trångt för den lille bönan nu! Blir andfådd bara av att skriva, här kommer bilder ifrån de senaste dagarna istället;


Vacker vy på vår baksida



Vår grind ut till åkern



Jasminbusken



Vår stång!



Efter en lång dag och kväll med renovering kopplar vi av med vin och räkor. Vi njuter en timme innan vi slocknar!



Söta körsbär



Innan regnet fikade vi med blåbärspaj. Blåbären kunde vara ifrån vår tomt, då det är fullt i vår skogsdunge!



Medans regnet öste ned campade vi inomhus med färdigrätter och trötta skämt!



Innan



En del klar i köket, grått, vitt och laserat bli det.



Kontoret är tapetserat och målat, bara listen som ska bli vit.



Sovrummet är klart! Älskar tapeten.



Övervåningen är målad och klar. Tak och väggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar