onsdag 21 juli 2010

Det lilla hjärtat

God eftermiddag!

Besöket på MVC idag gick jätte bra! Jag har äntligen fått lite bättre blodvärde, puh! Kanske inte lika många stick nu då?! Som vanligt gråter jag alltid en skvätt när jag får höra det lilla hjärtat i magen ticka, det är så vackert! Richard fick lyssna på hjärtat med en gammal trä tratt, även han fick en tår i ögat. Nu har jag gått upp 14 kg och börjar närma mig 70 kg strecket. Känns än helt ok:) Men tanken på att komma i mina stuprörsjeans som jag idag packade upp känns ganska avlägset! Sammandragingarna blir allt fler och allt tätare, barnmoskarn beodrade vila...men hur lätt är det? Jag  börjar mitt nya liv i helgen då vi äntligen är inflyttade. ÅHH vad jag längtar tills imorgon då flyttlasset går! Det är så fint i vårat hus och jag känner redan att jag kommer att sova som en prinsessa:) Nu blir det en powernap innan resten ska packas ner.

Tjing!

4 kommentarer:

  1. Jag tror att Du kommer bli en fantastisk mamma. Tror inte du behöver vara orolig alls.
    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Åh, nu vill jag veta så ni alla mår bra! :) kram

    SvaraRadera
  3. Vad har hänt? Du som alltid brukar uppdatera.. :S

    SvaraRadera
  4. håller med.. vad har hänt?

    SvaraRadera