söndag 17 april 2011

Vinden har vänt...

Vår tur har blivit otur. Pendllarbilen även kallad röda faran ska skrotas, saaben som för övrigt nyss var på lagning startar inte... Min mobil är seg som kola, magen svullen, jag fick väl magsår efter allt tänkande på vilka enorma summor pengar som vi borde ha nu...Richard tycker att jag ska bli positiv. Jag är väl redan det? Men kan man inte få vara lite missnöjd en dag?! Vi har spenderat hela dagen utomhus, jag brände mig i fejan:) som pricketcöver ort har Olivia nu feber! Tjoho!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Nämen heter er bil också Röda Faran? Vår med och den var på besiktning i fredags men min kära sambo har inte hört av sig och meddelat hur det gick, dåligt tecken kanske??

    Hur som helst så ska du se att allt blir bättre snart!

    Stor kram

    SvaraRadera