måndag 18 april 2011

Hönsig var det...

Jag får äta upp mitt tidigare inlägg...idag har vi varit ute och jag kände mig som värsta coola avslappnade mamman som satt ute och matade oliven på altanen. Hon hade mössa, raggsockar (över vanliga strumpor), tjock stickad tröja över bodyn och en varm åkpåse. Själv satt jag i bh och tights, det var 23 grader på altanen. Skönt att slippa overallen. Olivia var inte lika cool, gnällde och ville inte sova. Min mamma kom på besök. " men Malin, du måste ta av henne! Hon kan vara i bodyn utan strumpor med en tunn mössa! " sagt och gjort. Oliven blev glad som tusan och somnade gott under en bomullsfilt. Med facit i hand kan nog olivens feber berott på att hon var överhettad igår. Nu ska jag smörja mig med after sun..


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar