fredag 15 april 2011

Happy friday!

Kära vänner, sorry för dåliga
uppdateringar! Men det är så sjukt jobbigt att sitta och skriva inlägg på mobilen och lägga upp halvtaskiga bilder... Jag har så många inlägg i skallen, där bland ett om vikthetsen på BVC. De anser att oliven är för smal! Men herregud! Hon kan ju omöjligt gå upp så mycket som hon gjorde i början ( ca 500 gram i veckan) då de för övrigt tyckte att hon ammade för långa stunder. Nu äter hon lagade mål till lunch och middag, det är frukost, välling och mellanmål. Sedan ett par dagar tillbaka har hon snällt tackat nej till bröstet på dagarna men tar sig däremot flera skurkar på nätterna ( till sin mammas glädje, som då ligger och lipar för hon blivit så stor att hon inte vill amma). Olivia mår jätte bra, har ständigt myror i brallan och sover och skiter som hon ska. Men varför får man ändå en sådan olustig känsla över sig, jag känner mig otillräcklig som mamma... Well , well som en god vän sa:) idag har vi haft en riktig fin dag, solig som attan! Finaste my och wilda kom på förmiddagen och pratade, fikade och promenerade. Jag hann med att sitta i solen och läsa innan maken kom hem. Olivia har namnsdag idag, hurra hurra hurra! Och har firats flitigt! Farmor kom med sötaste vårjackan, kläder och super fint bedset! Av sina mostrar och morfar fick hon en rolig leksak som gjorde fin fina repor i matsalsbordet:) jag fick en jätte söt ask av svärmor (kommer bilder med bättre kamera). Vi har även hunnit med att ta ett sista farväl av min farmor då vi hade unsättning i ett soligt väder på en kyrkogård i full vårskrud. Nu smuttar vi på vin och frossar i godis! Hoppas att ni haft en härlig dag och kommer att få en fin helg!








- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar