söndag 24 april 2011

Sommarvärme och mys

Påsken är toppen, jag älskar alla högtider men just ni känns påsken som min favorit:) dagarna har vi spenderat med familjen av alla dess slag! Igår var vi på svärmors femtio års fest , åt god mat och skrattade! Maken drack även en hel del god dryck...eftersom vi har en liten prutt här hemma som vaknar tidigt har vi även hunnit börja med grönsakslandet. Det är en härlig känsla att få ett par timmar i trädgården, gräva så att svetten rinna och känna solen värma i ryggen ( då maken är inne och ta hand om en gnällig dotter). Idag har vi varit hos min storfamilj med styvsyskon och alla respektive. Olivia var inte minst idag, lilla Alicia stal den platsen:) lillasyster och jag hann även med veckans sista löppass i kvällssolen, eftersom man ska dricka mycket efter ett träningspass dricker jag nu ett glas vin;) oliven är mycket bättre! Har nästan ätit som vanligt idag och inte varit lika gnällig. Så skönt, jag blir så orolig när hon inte äter... Men tack och lov för Linda weidner (som för övrigt hade bakat en helt ljuvlig tårta till svärmors kalas) . Linda gör att jag känner mig ännu mera cool som morsa! Imån ska vi bara vara, vilket jag börja bli ganska bra på. Olivia ska iallafall gunga, hon älskar det!











- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Olivia är så galet söt!

    SvaraRadera
  2. Å vad snäll du är Caroline, jag kan inte annat än hålla med:) glad påsk till dig!

    SvaraRadera