måndag 18 april 2011

Feberfis och världens bästa!

God morgon kära ni, vädret är helt ljuvligt! Har ni alla fint väder? Idag ska jag vara positiv, allt ordnar ju sig! Jag är dock trött efter att ha varit vaken större delen av natten...jag envisas nämnligen med att ligga vaken och stirra på min sjuka bebis ( eftersom jag tror att hon kommer dö av lite feber och snorig snok). Som ni kanske redan vet har jag världens bästa man;) det var guld värt att han laddat kaffebryggaren , förberett vällingen och gav mig en extra puss på morgonen. Om ni inte förstått det innan så är jag värsta hönsmorsan:) inte så att är rädd att hon är för varm/kall, ramlar, inte får äta det ena eller det andra. Där gör vi båda som vi känner för, jag läser inte alls om uppfostran eller utvecklingsfaser, jag skulle bli knäpp då:) jag vet att hon inte ska äta spenat, det är väl typ det enda. Men, jag har så svårt att vara ifrån henne... Jag litar fullständigt på Richard, men jag har så svårt att inte vara med henne hela tiden. Jag skulle gått på bio i lördags, men jag bangade:) jag är väl inte mogen än? Men på lovet tänkte jag öva mig ( på order ifrån maken) och åka på en utflykt med en vän ( hon vet inte om det än, Emelie:) nu ska oliven och jag träna på att sitta så att hon kan glänsa med det på veckans mammalunch! Ut i solen och njut, sommaren är typ här!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar