tisdag 19 april 2011

Förkylning och billån

God kväll! Kvällens löprunda ställde jag in, ett mycket moget beslut:) förkylningen är åter här och då även de obligatoriska tidningarna, te och choklad som jag nu underhåller mig med . Oliven var så glad på simmet idag! Älskade unge! Tänk att man kan älska någon så mycket...jag skulle kunna bli helt knäpp ibland när jag tänker på mindre positiva saker som skulle kunna hända vårt hjärta... Bilarna är fortfarande trasiga, eller den ena iallafall, den lilla är på väg till skroten. Hade jag fått bestämma hade jag redan varit inne i stan, valt en bil, tagit lån och kört hem i en ny bil och helst tio min innan bilen gick sönder! Men, nu bestämmer inte jag! Och tur är väl det:) ha en skön kväll!








- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar