fredag 22 april 2011

Ljuvliga påsk

Dagen började med en sovmorgon för min del, framdukad frukost och sedan morgon promenad. Blev en lång promenix i solskenet runt christinelunds gård ( ca 7 km)
Det var väldigt hett ute, men jag vågade inte ta av mig jackan...hade nämnligen vevat in brösten i en alldeles för liten bh ( hade fyra tuttar och ett mindre dragspel på ryggen). Svetten fick lacka! Hemma gjorde vi det sista inför påskmiddagen med min familj. Trerätters som avslutades med en ljuvligt smaskig tårta! Vi drack två rose' nyheter som smakade helt ok. Lillan fick en gunga och söta kläder. Blev även utklädd till påskkärring av sina mostrar:) jag har fullt med bilder som jag vill visa..MEN något har varit på tok med lillan idag.. Hon har varit gnällig sedan i onsdags, sovit mera och ätit mindre. Idag har det varit som värst. Hon har knappt fått i sig någonting och sovit hela dagen. Däremellan har hon gnällt och skitit ned sig. Å, det gör så ont i mig, jag blir alldeles svett av oro. Vad tror ni att det kan vara? Helt slut och trött i huvudet ska jag nu slänga på benen på soffan och kolla på Harry Potter ?! Nä , ska nog ta mig ett glas vin, det är jag värd :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Kanske fler tänder på g?
    Vi har varit hos pappa o Anna o grillat ikväll. Leonel var gnällig stora delar av kvällen. Ingen annan än jag och möjligtvis moster fick hålla honom eller komma för nära. När morfar o dom andra försökte bära kom krokodiltårar varje gång... Fick gå in i ett tomt rum också för att Leonel skulle kunna koncentrera sig på att äta.
    Kanske var det lite mycket runt Olivia idag så det var därför hon hade svårt att äta? Leonel kan bli sån iallafall.
    Kram/ Frida.

    SvaraRadera