torsdag 21 april 2011

På väg till blåkulla

Glad påsk alla bloggläsare! Påsken blir både lugn och festlig för vår del. Middag med min familla imån, femtioårsfest hos svärmor på lördag och resten blir som det blir:) om ca femtio min startar även min makes påsklov, så nu ska jag leva lyxliv i över en vecka! Så himla skönt:) dagen har annars bestått av en megastor handling på Ica ( blir alldeles svett när jag tänker på kvittot)
Barnvakten för dagen var den äldsta mostern , hon klarade det galant! Oliven och Amanda plockade fina vitsippor, amandas blev lite finare och får nu pryda handfatet medans olivias "blommor " pryder köksbordet tillsammans med en pingstlilja hon hann rycka upp i farten:) nu sover hon ( igen) och jag ska klä ut mig till påskkärring och äta upp godiset:) glad påsk!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar