måndag 11 april 2011

Trädgårdsdag

Idag har vi haft en härlig start på veckan, sol och ute jobb. Men inte hemma på vår tomt, utan i den lilla stugan vi bodde i innan vi köpte huset. Åhh det är en sådan idyll där nere, jag längtar tillbaka...(om det inte vore för all snö:)) nu ska jag bege mig på veckans första löptid, det är ju jätte härligt ute! Vi har faktiskt ätit middag på altanen:) jag är glad för den här dagen, mer energi än vad jag haft i helgen... Imån är det babysim och babydyk...tror att den här hönsmamman väntar tills nästa vecka med att dyka... Ps, i skrivande stund sitter oliven och bajsar, jag skrattar för hon ser så rolig ut. Richard blir arg och fräser till mig, " sluta skratta åt henne hon kommer att få men för livet och bli ett sådant där Freud barn som inte kan släppa ifrån och skita"




















- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar