måndag 7 mars 2011

Vi drar till Malmö, vi drar till Malmö...

Hej alla fina läsare! Sorry för dålig uppdatering,jag är så jäkla trött och vår dator är typ trasig.Helgen har varit alldeles lagom. Fast jag kommer inte ihåg vad vi gjort:) oliven har sovit bra nu( såååå skönt) trots sprutor och tänder. Vi har även fått något att se fram emot! I slutet på mars åker vi till Malmö! Maken ska på utbildning så jag och lillan kommer äta långa hotell frukostar,mysa i sängen och träffa underbara Helena! Vi ska shoppa olivens vår och sommar garderob ( sponsring välkomnas) och äta middag hos olivens lite äldre flört oscar ;) ( han vet i inte om det än). Jag längtar. Ikväll ska jag titta på en unge i minuten och lipa. Imån kommer bilder på olivens pojkvän:)





- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Nu vet jag! Underbara nyheter:) Vill du be din karl att ringa mig?

    SvaraRadera
  2. Vad roligt!

    Hör av dig så kan vi kanske ses på en fika, vore supermysigt!

    kram

    SvaraRadera