tisdag 22 mars 2011

Malmö here we come!

God morgon! Idag har våren kommit till vår by, äntligen. Vid vår åtta promenad fick jag ta av mig både mössa och vantar då solen riktigt gassade i ryggen och på huvudet. Olivisen har fortfarande lite feber och hosta så det blir inget babysim idag, vi får ladda inför nästa tisdag istället. Oliven har dock lovat mig att vara frisk och kry i Malmö, hon skulle visst vara sitt bästa jag så att mamman kunde roa sig. Ligga och dra sig i hotellsängen efter frukostbuffen, shoppa lillans vårgarderob, sitta på uteserveringar och ha vinluncher med mig själv, dricka kaffe och bara vara. Eftermiddagsluren ville hon bums sova i vagnen under en promenix till Limhamn för att möta upp pappan. Jag älskar Malmö. När jag tänker på Malmö tänker jag på Richard och på solen. Det var i Malmö vi förlovade oss och det var i Malmö vi spenderade ett par ljuvliga dagar i somras då Olivia låg i magen.

Självklart kommer jag att uppdatera bloggen under vår resa!

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar