torsdag 31 mars 2011

Alltid är det nått



Mammas lilla hjärta

Hemma. Pustar ut med en kopp kaffe, har nu handlat på mig hela tre paket! Vi fick spendera eftermiddagen på vårdcentralen för Olivias feber. Blodprov, halsodling, öron och halskoll = med ett virus och en stressad mamma. Det gör så ont i mig när hon är sjuk...jag tror hela tiden att hon kommer att dö. Men som en klok vän sa, "det gör hon inte, barn är alltid sjuka, det bara är så". Pust. Efter besöket på vc och en ännu febrigare Oliv och kissnödig morsa(hade hållt mig sedan kl elva, kl var nu 15.30, men det är väl bra med knipövningar?!) så startade såklart inte bil"#¤#%¤&¤%¤&%!!! Inte ens med startkablar. Så nu står den på parkeringen i ljungbyholm och surar. Richard har åkt in till stan för att inhandla diverse bilprylar. Han borde ha sovit en stund. Imorgon är det begravning, hoppas att jag hinner duscha ikväll...Energin som kom igår försvann lika fort. Det är mycket nu.

1 kommentar:

  1. Hoppas lillan blir bra snart! Fasen att bilen inte tog er hem...Hoppas vi ses nästa vecka!

    SvaraRadera