tisdag 29 mars 2011

Sjukstuga

Ja, då var man sjuk. Febern visar på 38,6 grader, tröttheten är total och humöret är ungefär lika lågt som glocalnet. Hur ska man hinna vara mamma när man är sjuk? Stressen är total, "jag orkar inte vara med mitt barn, golvet är smutsigt, jag är smutsig, har två myggbett på kinden som ser ut som två finnar, jag skulle ha tränat och klippt mig". Tur att man har Richard. Han stannar hemma och hjälper till. Åker med Oliven till sitt första babysim! Försöker få mig på gott humör...Nu har jag iallafall sovit och duschat, ska dricka thé och vänta på min familj. Sen, ska jag sova och drömma om att bli frisk!

2 kommentarer:

  1. Oj! Jag som tycker jag är så ynklig när jag själv är sjuk, och jag har inte ens ett litet pyre att ta hand om! Hoppas du är pigg snart igen-läser bloggen hela tiden, kul att se vad ni har för er:)

    Kram,

    SvaraRadera