onsdag 22 december 2010

Vackert väder

Hej igen! Visst är det ett helt fantstiskt vackert väder ute idag, tänk att vi får en vit jul även i år! Lillan har äntligen somnat så jag passar på att njuta av en kopp kaffe. Det är inte vilket kaffe som helst, vanligtvis dricker jag svart kaffe på mörkrost men jag älskar att micra morgonens kaffeskvätt som är kvar i kannan och sedan slå på lite mjölk, jätte gott! Vi har hunnit slå in julklappar, göra röda knäckäpplen till dekoration och dansa till Jingle Bells med Basshunter ?! Å det känns så magiskt med jul, håller du med? Speciellt när Richard ska vara hemme i 18 dagar! Nästan så jag funderar på att omskola mig till lärare;) På lördag har vi haft vår lilla Olivia i 12 veckor, 12 underbara veckor. Hon är helt ljuvlig och vi kan knappt föreställa oss hur livet såg ut innan hon kom till oss. Varje stund är unik och underbar. Stunden på kvällen när hon somnat tryggt i sin vagga, huset är tyst och Richard och jag håller om varandra i soffan. Stolta över dagen som gått och att hon nu sover så sött.  Men för att i nästa sekund längta tills morgonen kommer, då vi får vara med om allt igen! Lilla Olivia, vi älskar dig!



Lilla Olivia endast en minut gammal

2 kommentarer:

  1. åh klassisk bild. en sån har jag på mig också när jag ligger med tuva på bröstet. fast jag ser mer mörbultad ut än vad du gör!

    SvaraRadera
  2. God Jul på Er alla tre!
    Njut av varann och lilla Olivia.

    Själva är vi en minus i familjen i år då Matilda är i Tanzania, men de får gå de också.

    Kram från Vargvägen 25

    SvaraRadera