söndag 12 december 2010

Olivia, Åsa, Carina Herbertsson

Som tur var så slutade det att regna kl 16 igår! Gästerna togs emot utomhus vid en snöklädd gran, eldfat och med värmande must och pepparkakor. Richard berättade namnen och läste en vacker dikt. Jag kunde inte läsa dikten då jag hade börjat att stortjuta...Vissa tendenser till grår fanns då Richard läste men jag slätade snabbt över det med lite skratt:) Därefter tände vi en papperslykta som seglade upp på himlen, jätte vackert! Alla gäster fick därefter tända en lykta. Kaffe och saffranskaka intogs inomhus, tänk att vi fick plats 35 st! Oliven fick så många fina presenter att det inte är klokt! Vackra guldhalsband, pandora armband som sin mamma har, pengar, nallar, bäddset, drillstav, speldosa, ängel, sparbössa och mycket mycket mer. En trött Olivia somnade kl 21.00. Efter för mycket lösgodis och tre munnar vin somnade även jag i makens famn och missade slutet på filmen. Hoppas att du hade en mysig lördag och att du njuter av att fira tredje advent! Nu ska jag sova...är sååååååååååååååååååååååååååååå trött:) Imorgon blir det en tidig morgon, ska upp kl 06.00 för att åka med amken till jobbet och kolla på LUCIA!


Hjärtat i klänning från moster Linda



Richard serverar must


Älskade familj




Oliven vaknade lagom till att lyktan skulle tändas





En pappa och dotter efter en promenad i krispigt vintervärder

3 kommentarer:

  1. Så härligt fin blogg du har. Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag läser och ser på bilderna av finaste familjen. Stora kramar från Vargvägen 25 // LenaLp

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt att se att ni mår bra och att ni utstrålar sådan glädje :) vi måste se till att ses Malin! varma kramar från mig och barnen! <3

    SvaraRadera
  3. Lena: Tusen tack! vad glad jag blir:) Hoppas att allt är bra med er och att ni får en riktigt GOD JUL! Kram

    Linda: Klart vi måste ses, jag är så nyfiken på dina små söta trollungar:) Ska vi bestämma en dag efter jul? Kram ifrån vassmolösa

    SvaraRadera