lördag 11 december 2010

Tusen tack

alla släktingar och vänner för en underbar namngivningscermoni, hoppas att ni gillade den? Kära läsare, bilder kommer imorgon. Men framförallt, TACK du anonyma ängel som skrev detta fantastiska inlägg. Det värmde mer i mitt hjärta än vad solen gör!

Hej Malin.







Ville bara säga att jag beundrar dig verkligen till tusen, du verkar vara en fantastisk människa och du o din lilla familj är så underbart söta.
Jag brukar titta in på din blogg ibland och man blir alltid lika varm i hjärtat utav att läsa den. När jag blir äldre så önskar jag att delar av mitt liv liknar det liv du har. Så kärleksfullt, vackert och starka band emellan.
Jag vill önska dig all lycka med allt och tveka aldrig på att du inte är en bra mamma. I mina ögon verkar du vara fantastisk och man får ta en dag i taget.. Det är de bästa och enda man kan göra.

Många kramar <3

(från en som beundrar dig starkt)..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar