fredag 10 december 2010

Trötta fredag

God morgon min vän, sovit gott? Jag har sovit som en kratta! Och det beror inte på Oliven, hon har sovit som en ängel. Jag har tillbringat natten med att drömma våldsamma mardrömmar och att vara vaken och bara ligga och stirra. Den sedvanliga "fredagsoboyrostisfrukosten" uteblir..sitter och hinkar svart kaffe på tom mage...bra start?! Efterkontrollen igår gick prutt. Prutt är sedan Oliven kom mitt nya favvo orda, används flera gånger dagligen. Drömmer mig bort och känner mig allmänt håglös...Hoppas att kvällen blir  mysig då vi åker till Emmaboda! Imorgon är det namngivning....

Tjo!


Min söta lilla gran pryder hallen


Kärleken och jag


Underbart


Honeymoon


Min favvo bikini...kommer jag någonsin att kunna veva in tuttarna i den igen!?

1 kommentar:

  1. Grattis på namnsdagen Malin och tack för en fantastisk blogg!

    SvaraRadera