torsdag 9 december 2010

Det börjar att närma sig

namngivningen! Och gisses vad det är mycket att stå  i, särskilt med en liten bebis. Tur att hon gillar babygymmet och kan ligga på golvet och jollra i ett par timmar medans jag bakar. Veckan har gått fort, som vanligt. Vi har handlat, promenarat, pysslat, firat jul med Linda, haft babycafe här hemma med två fina mammaor och deras guldklimpar. Igår investerade jag i en ordentlig ammningsbh på change, inte en dag för sent. Nu slipper jag plocka upp brösten vid knävecken när jag ska amma:) Idag ska jag på efterkontroll...hmm känns inte överdrivet roligt...alls....får se hur det går, hemska tanke!

På tal om något helt annat så har jag hittat de sötaste minigranarna att ha inomhus! Lägger upp bilder sen, nu ska jag dricka kaffe och titta på fåglarna:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar