måndag 13 december 2010

Lusse lelle lusse lelle

God dag kära vän!

Idag gick jag och Oliven upp i ottan!!! Kl sex väckte jag det lilla pyret, kom inte ihåg senast jag var uppe så tidigt...Luciatåget på Richards jobb var jätte vackert med söta tärnor som sjöng alldeles ljuvligt. Därfter begav vi oss till Vetlycke där vi fikade och hade det gott ett par timmar. Med nytankad energi åkte vi sedan hemåt  på snöiga och hala vägar. Väl hemma tog min energi slut! Finns massa borden och kanske en del måsten...jag borde vila nu när Oliven slocknat, men...istället sitter jag och kliar på mina myggbett! Ja, du läste rätt! Igår fick jag tre myggbett!!! Richard trodde inet på mig först men efter ha mosat myggan alldeles för hårt på Richards ben blev jag trodd. Så nu sitter jag med tre stora bett på ryggen, mitt i vintern! Sjukt konstigt:) Nä, nu ska jag göra middag...snark!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar