söndag 25 september 2011

Tystnaden

Det enda ljud som hörs är diskmaskinen, annars är det tyst. Jag älskar tystnaden. Både hemma och ute i naturen. Än mer har jag lärt mig uppskatta tystnaden sedan jag fick barn. Maken och Olivia är i Emmaboda och hämtar bilen. Jag har en olustig känsla som är svår att skaka av sig...kanske är det nerver inför olivias ett års dag?! Tänk att jag har varit mamma i ett år. Att tiden går så fort gör mig gråtfärdig. Av lycka och av sorg. Nu ska jag göra ett tappert försök till att piggna till, löpning och därefter är det dags för sensommarens årliga middag på stan med systrar, mamma och min älskade mormor! Föresten, vet ni hur galet mycket jag sov inatt?! Gick och lade mig kl halv åtta och sov till kl tio! Skulle kunna sova ännu mera... Hur har ni spenderat helgen?


All kärlek, kram M


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar