onsdag 14 september 2011

De finaste i livet

Hur tuff är inte olivias nya mössa? Sitter och pustar ut på trappan efter morgonpromenaden. Jisses Amalia, vad händer med flåset när man blir sjuk? Jag är totalt matt. Idag skulle jag och syster tränat cross fit, någon som testat? Men i nuläget känns det inte riktigt aktuellt... Jag blir tokig av att inte träna! Så istället åker vi till öppna förskolan och lever rövare. I eftermiddag ska Olivia bara sova, sova och sova. Därefter ska vi baka bullar på köksbänken. Det börjar ju dra ihop sig nu.. Vet ni! Jag har jätte många bilder på vår kamera och ett jätte långt inlägg i huvudet. Men för att det ska nå ut behöver jag såklart en data, men snart så! Idag blir en bra dag, så njut!





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar