måndag 5 september 2011

En stund av eftertanke

Sitter under en filt, dricker kaffe och mumsar på choklad. En av de bästa stunderna på dagen. Då olivis somnat och jag få njuta av tystnaden och kaffe. Lika härligt att lyfta upp en nyvaken fis och hålla henne i famnen när hon morgnar sig. Helgen, helt magiskt! Jag längtar redan tills nästa år, då ska vi springa på 55 min och det kommer vi absolut att klara. Inom börjar träningen igen och jag känner mig oerhört peppad och inspirerad! Anna och Mårten som inte bara låtit oss sova i deras lägenhet, har även lagat fantastiskt god mat! Helgen har varit en matupplevelse utan dess like, champagne, vin, mojitos, tapas, vårrullar, nybakade winerbröd ( till frukost), frallor, amerikan panncakes... Ja, ni hör ju:) en stor eloge till vår dotter som är helt galet enkel att ha med sig på en 7 timmars bilresa och dagar av vagnåkande. Hon har även lagt sig till med en ny vana, en härlig sådan. Att sova hela natten och vakna kl sju åtta tiden! Thank you god!








- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Grattis till en fantastisk prestation på tjejmilen. Jag är imponerad =).

    Kramar från Viktoria

    SvaraRadera
  2. Tusen tack! Vad säger du om att ses någon dag? Kram

    SvaraRadera