måndag 26 september 2011

Supereffektiv dag!

Idag mina vänner har jag hunnit med att göra tusen saker känns det som! Hunnit elda både uppe och nere, promenerat fem km, bakat brödbullar, tvättat och städat ur bilen, fikat ute i solen, byggt koja, dansat till moraträsk, lagat råraka och grönsskspytt som olivia slukade, lyssnat/lyssnar på katter som skriker av hunger. Just nu ligger jag på min nya kökssoffa och vilar. Väntar på att Olivia ska vakna så vi kan ära mellanmål ute, en härlig rutin som vi börjat med. Frisk luft ger friska barn!






















- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Hej Malin!
    Måste bara säga hatten av för dig som hinner med så mkt hela tiden:-)..duktig du!!
    Söt dotter du har med!!
    Hoppas allt är bra annars!?
    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  2. Hej Ulrika!

    Tack så mycket! Jag blir så himlans glad av din kommentar! Olivia är väldigt snäll så det är lätt att få mycket gjort:) annars har vi det bra, börjar dra ihop sig till att börja jobba snart... Hur har du det? Kram m

    SvaraRadera
  3. Hej igen!...ja hon ser väldigt rar ut :-)!!Hur gammal är hon nu?
    Jaha hur känns det o börja jobba snart då?
    Vart jobbar du föresten?

    Med mig är det bra!Detta året har innehållit mkt förändringar i mitt liv som du kanske noterat på facebook!..Mitt liv förgylls numera av Henke och hans dotter Jennifer..Äntligen fann jag kärleken:-)...jobbar kvar på oxhagshemmet, pluggar samtidigt tilll undersköterska och ansvarar för vårt nya schemasystem på jobbet...så det är fullt upp!men kul!

    Har sagt till Emelie att det vore så himla kul om vi kunde träffas alla tre nån gång med era små söta flickor..Så har du lust med det vore det kul o hitta nån dag som passar oss alla...

    Ha det bra!
    Kram Ulrika

    SvaraRadera