torsdag 29 september 2011

Jag är tacksam

För att jag har vänner och familj som mår bra. Att jag har en make som överaskar mig med en påse med vackra under. Att jag har en stark kropp som burit mig genom tjejmilen, som burit på Olivia, som förlöst min dotter. Att jag har ett hus att bo i, vatten i kranen och mat i kylen. Jag är tacksam för att olivia och jag hade en super rolig eftermiddag på lekplatsen, trots att jag tappade henne på cykeln så hon slog sig...(två andra kvinnor blev vittnen). Jag är tacksam för att jag känner sådan grym träningsinspiration! Då jag är ett stort fan av hemmaträning drog jag igår kväll med maken på ett nytt pass, tabata! Styrkeintervaller, styrka 20 s, vila tio s, gör fem olika övningar, åtta rundor. Har ni några träningstips? Imån ska jag berätta för er om mina löparmål 2012! God natt!








- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar