onsdag 7 september 2011

Oskarpt läge

Idag har Olivia och jag blivit av med vår öf ( öppna förskolan) oskuld. Det var mycket trivsamt och njutbart och kommer nog tt bli en liten onsdagsrutin. Jag kan även konstatera att Olivia är en MYCKET framåt, bestämd, aktiv och oblyg ung dam.... Nu vankas det vin och film i soffan, en ny rutin som jag och maken lagt oss till med. Imån blir det en fullspäckad dag med massor av roligheter, bara olivias hosta inte blir värre.





- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. väldigt mycket vindrickande, kan det vara bra?

    SvaraRadera
  2. Hej anonym! Vad snällt av dig att tänka på mig:) jag anser inte att ett glas mitt i veckan (om det ens blir det) och två glas på helgen är mycket. Men alla är vi olika, lite gör en annan kan vara mycket för en annan. Ha det gott!

    SvaraRadera