lördag 17 september 2011

Man ska njuta

Godkväll i stugorna, hoppas att ni mår bra och har spenderat dagen med att just göra saker ni mår bra av. Jag och en mycket god väninna är för tillfället mitt uppe i de djupaste samtalen om livet och hur man på bästa sätt ska rodda runt vardagen, hur man ska njuta och må bra. Det finns mycket att säga om livet, mycket som ska ventileras. Vi lär oss nu om attraktionslagen. Att vi drar till oss händelser genom att tänka på ett visst sätt. Sänder vi ut positiva tankar händer det bra saker i livet. Vi kan alltså styra vårt liv precis hur vi vill. The secret är en bok som berör detta. Finn även en film om ämnet som vi hade rullandes i bakgrunden igår på våt vinkväll. Det blev fick mera vin, ost och prat än filmtittande:)

Därför har jag ägnat den här lördagen till att göra saker som jag mår bra av, omge mig med människor som jag trivs med. Imån ska jag visa mitt lilla inredningsstök:) nu har jag tänt ljus, hällt upp smågodis och njuter av ett städat hem med nyputsade fönster! Du kommer att få en fantastiks kväll och morgondagen, den kommer att bli helt fantastisk!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. åh jag har hört talas om the secret! jag har hört att man blir lite frälst efter man har sett den. tack för tipset! att vara positiv styr verkligen hela livet!

    SvaraRadera