onsdag 1 juni 2011

En dag i juni





...hade vi det så här mysigt ute på filten. Jag satt och beundrade gräsmattan, att det kan bli så sjukt fint då man klippt mattan. Behöver jag säga att jag blir oerhört tillfredställd av att det är ordning och reda, raka kanter i trädgården. Strax efter vår picknick masade jag mig iväg med syrran på veckans första löp pass ( det kändes tungt och det var tungt). Var även "tvungen " att cykla till Kulltorps grannen för att återlämna en bag in box med rödvin. Vi unnade oss ett, två eller fler? glas rödvin, mumsade på ost, nötter och frukt ute i kvällssolen. Det var helt fantastiskt skönt och avkopplande. Jag har nog aldrig förtjänat ett glas rött så mycket innan (olivia lever fortfarande rövare i sin gnäääääällllllll fas) som jag gjorde igår. På cykelfärden hemåt som gick liiite vingligt kände mig genast gladare och med mera energi. Nu ska den här morsan slänga sig på soffan, dricka vatten och beklaga mig över mitt ammningshår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar