fredag 24 juni 2011

Hej igen!

Efter ett litet uppehåll är jag tillbaka. Det är helt enkelt inte roligt att blogga om man inte kan använda sig av datorn. Ladda upp vackra bilder och skriva texter. Ni får hålla till godo med mobilbilder och kortare texter. Just nu svettas jag i min morgonrock. Känner mig lagom sexig i otvättat hår, stubbiga ben och med morgonrocken under taxöronen. Olivia har precis slukat ett strå med solvarma söta smultron och är nu på sitt bästa humör då hon äter gröt och vrålskriker. Idag mina vänner börjar sommaren, maken är ledig fram till på mitten av aug!!! Lycka:) sommaren ska bli den bästa i mannaminne, heta soldränkta dagar, stor plånbok, inga gräl, nöjd bebis och sena sommarkvällar?! Eller inte:) jag ska njuta, ta vara på var dag. Punkt slut. Vad ska ni göra idag?





- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Arbygatan,Kalmar,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar