tisdag 7 juni 2011

I solnedgången



firade vi nationaldagen. Vi skålade i champagne, grillade jätte dyr korv ( men god var den), smaskade på grönsaker och åt friterade pommes ur martiniglas. Första riktigt ljumma sommarkvällen då vi inte blåste bort på vår altan. Kl 21.30 kastade vi in handduken, avrundade kvällen med kaffe och whisky innan vi somnade. Som alltid då det är Richard som har "natten" så vakande vårt lilla smultronhjärta bara 1 gång. Jag tror att hon har någon slags radar...när det är jag som har "natten" vaknar hon minst 3 gånger och jag behöver tassa upp och stoppa in den där hmhm kaninen i munnen på henne.

Nu ska jag träna klart mitt pass för att sedan sova...Men imorgon kära läsare ska ni få kika på den här bönan!





1 kommentar:

  1. Det där med mammaradar känner jag igen Malin! Varannan natt sover Åke såå gott...varannan natt/morgon vaknar han gärna vid 04.00. Grrr

    SvaraRadera