tisdag 31 augusti 2010

MVC besök

God morgon!

Idag är jag uppe med tuppen! Har nog inte berättat det tidigare men under min graviditet och särskilt den sista veckan har jag haft samma återkommande dröm. Jag drömmer att R lämnar mig. Han lämnar mig överallat och närsomhelst. Det är drömmar som utspelar sig för fem år sedan och som även handlar om nutid. Inatt ville han skiljas precis när vi flyttat ini huset och barnet hade kommit. Drömmarna känns så verkliga och känslan stannar liksom kvar  under hela dagen. Det var  därför jag gick upp tillsammans med R idag, för att drömmen skulle kännas mera overklig. Jag känner mig dock fortfarande väldigt känslosam och besviken samtidigt som jag är trött...Har under natten haft förvärkar, så mycket sömn har det inte blivit!

Idag ska jag till MVC. R kunde inte följa med idag men våra kommande tider är inbokade så att han kan närvara, det är skönt! Vi har fått en ny barnmorska och jag gillar inte henne. Även de andra deltagarna i föräldrargruppen hade svårt för henne. Därefter ska vi in till baby proffsen och köpa täcke och kudde till vagnen, även en snabbis till JULA för att köpa en ny brevlåda. Vi avslutar med ett besök på banken!

Det är så synd att jag inte kan ladda upp bilder ifrån kameran!!! Har  ju så mycket jag vill visa. Men ikväll snor jag min makes mobil och ladda upp bilder på täcket och kudden till vagnen :)

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Jag drömde med sådant när jag väntade Viggo, har haft tur denna gången! Lycka till på MVC! kram

    SvaraRadera
  2. skönt att det är normalt:) Men så otäckt ändå! Hur mår ni? Du ska väl ha snart? Hoppas att ni mår bra?

    Kram

    SvaraRadera