onsdag 25 augusti 2010

Mörkrets inbrott

God kväll! Nu sitter jag i soffan och nojjar mig. Det är beck mörkt här ute på landet och stormen härjar för fullt runt husknuten. Den lilla katten biter på det mobila bredbandet, jag förstår henne, det tog mig 45 min att ladda upp magbilden, gah! Richard ligger i sängen och läser om förlossningar, han undrar om jag vill använda mig av tens? Jag undrar vad tens är för något? Förhoppningsvis får jag reda på det på föräldrargruppen som för övrigt börjar på fredag.

Jag sitter och googlar färg på urin. Tycker att min urin har blivit mörk de senaste dagarna. Jag har blivit törstigare än vanligt men kissar inte lika mycket som innan. Google doktorn svarar, ev havandeskapsförgiftning. Man ska även känna att något är fel. Hur känner man det? Jag orar ju mig på kvällarna, men är inte det normalt så här inför sluttampen? Hmmm, ska inte till MVC förran nästa vecka, men ska kanske ringa imorgon?

Ska nog ta och krypa ner till min man nu och lära mig om tens!

Sov gott så ses vi imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar