måndag 25 oktober 2010

Tillbaka igen!

Hej alla fina läsare! Nu är vi här igen. Det har varit ett par kämpiga dagar och de är nog inte riktigt helt borta, men det känns bättre. När Richard var hemma gick allt super och jag fick ingen tre dagars baby blues, skönt tänkte jag. Men när pappa börjat jobba började den här mamman att rusa på i 110. Besök, besök och ytterligare besök, dammsuga, promenad, frukost, lunch och middag. Inte en enda dag på nästan två veckor var jag och oliven hemma. Till slut började jag bli nervös för att träffa folk, tänk om oliven började gråta? Vilket små bebisar ofta gör:) det kändes inte som jag kände oliven och det gör jag inte heller, det har ju ändå bara gått tre veckor! Så nu ska jag hålla mig lugn och vara hemma ett par dagar, sova middag och bara vara med oliven och det känns skönt! Jag har ju så svårt att ta det lugnt plus att jag tänker alldeles för mycket, på allt! Men nu är det ändring på det! Helgen har varit lugn och skön och vi har bara myst. Olivia har varit på BVC och väger nu 4565 g! Duktig tjej, har gått upp ett kg på tre veckor! Mamma har grädd mjölk:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar