tisdag 5 oktober 2010

Omställning

Vi är som sagt hemma nu! Och det är en omställning:) på bb var det så mysigt så och vi kändes oss inte jätte trötta. Men nu känns det lite mera:) då mjölken har runnit till ordentligt nu så åker mitt humör upp och ner! Jag gråter av lycka, gråter av rädsla för att jag älska Olivia så mycket, gråter för allt! Richard är en klippa! När jag inte trodde att jag kunde älska honom mer så är det en helt annan kärlek nu, så stark. Att tänka på förlossningen och när lilla Olivia kon upp på magen med sitt ägg formade huvud ( hon förlöstes med sugklocka) får mig att rysa av välbehag, det största i livet! Dessa fina örhänge ifrån Calvin klein fick jag av Richard då vi kom över till bb.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar