onsdag 27 oktober 2010

Stadsbesök

Vi har precis överlevt ett besök på maxi, nätt och jämt! Efter mycket om och men packade jag in oss i bilen och styrde kosan mot Kalmar. jag var redan svettig av nervositet, vad skulle hända om oliven började skrika helt förtvivlat ? planen var då att bara ställa kundvagnen och rusa ut me oliven till den trygga bilen. Det gick bra på maxi. Hon knorrade till lite på slutet, shit tänkte jag nu kommer det! kolik gråten! Jag började svettas som bara den! Tuttarna spände och började till slut läcka mat:) framme vid kassan, nästan mål! fick jag avstämmning! Gah! Pengarna hade inte kommit in på Ica kortet, tog fel visa kort ( varför nu jag bär runt på ett gammalt visa kort ). Äntligen inne i bilen drog jag än lättnads suck, tänk vad trygg saaben kändes:) jag firade genom att köra mcdriven och äta lunchen i bilen!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar