torsdag 28 oktober 2010

Stora tjejen

Efter besök på bhv så väger nu lillan 4865 och är 54 cm lång! Duktig tjej, gräddmjölken håller i sig:) alltid när jag ska till bhv eller barnmoskarn som det var tidigare så svettas jag något kopiöst! Idag tog jag på mig ett linne, men inte hjälpte det! Det var tre st som hade hand om oss idag, läkare och två sköterskor. Så fort jag klev in i rummet kom svetten krypande, varför satte jag inte upp håret? Håret bak i nacken kändes näst intill ny duschat efter tio min. Det känns som om de granskar allt jag gör, hur jag tar på oliven och så vidare. Därför är det smidiga kläder som gäller;) då besöket var slut var jag dyblöt, trodde jag haft tutt svett innan, men det var inget mot idag:) efter en middagslur med oliven har jag nu dammat av huset. Nu sitter jag och väntar på att den lilla skatten ska vaknar så att mitt ömma bröst kan bli en aningen mindre! Sen promenad:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar