måndag 18 oktober 2010

Idag är Olivia och jag ensamma. Känns som första dagen eftersom Jessika var här i fredags. Förmiddagen gick bra, jag gick upp med Richard för att äta frukost. Nät Richard åkte till jobbet kröp jag ner i sängen med Olivia och katten Astrid, vi myste och kollade på stjärnorna i taket ( jätte fin present ifrån Richards jobb). När vi stigit upp begav vi oss på promenad med baby björnen. Sen trodde jag att oliven skulle sova middag så att mamma kunde dricka kaffe... Men så var inte fallet, Olivia ville gråta, gråta och gråta. När hon äntligen somnat, för en kvart sedan är det inte lång tid kvar till vi ska bege oss till min farmor på lunch. Undrar vad oliven tycker om det? Varje dag är sig olik, Olivia grät två kvällar i rad i helgen, mellan samma tider. Igår sov hon hela dagen och var from som ett lamm på kvällen och somnade gott i vaggan. Vad ont det gör i hjärtat när hon gråter och inte kan tröstas! Hoppas att ni har haft en bra helg?








- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar