måndag 12 april 2010

Jag har kanske liiite cravings?

God måndag på er alla fina läsare!
Jag har än så länge inte vaknat upp mitt i natten och fått be Richard åka och inhandla något gott att smaska på. Richard säger ändå att han så gärna skulle göra det, det skulle bara göra honom glad. Hmmm, ibland så vill jag testa om han verkligen skulle göra det. För det första så är Richard väldigt svårväckt, han skulle inte vakna om det var någon som bröt sig in genom vårat sovrumsfönster. För det andra skulle han vara tvungen att åka in till Kalmar för att hitta en butik som var nattöppen, vilket är 1.5 mil ifrån vårat hem. Kanske skulle vara något att testa ändå? :) I vilket fall, jag har tyckt det varit lite tråkigt att inte ha något att vara sugen på. Det är ofta en fråga som jag får, "har du blivit akut sugen på något än, typ oliver?" Jag har ju inte det...fast kanske lite? Idag när jag skulle till ICA och handla till middagen tyckte jag att det doftade risgrynsgröt då jag kom in i butiken. Jag handlade då risgrynsgröt. Sedan gick jag förbi ost hyllan och tyckte att en sallad på mozarella ost och avocado skulle vara gott. Inhandlade även det. Grönsaksdisken, åhh vad gott med jordgubbar, åh äpplen. Även det inskaffades. Men blåbär och vaniljyoghurt är ju jätte gott! Handlade även det plus leverpastej.

Hur låter den kombon som lunch?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar